FAQs

Γενικός

Τι είναι το OpelConnect?

Η υπηρεσία OpelConnect είναι ένας νέος τρόπος να παραμείνετε συνδεδεμένοι και ασφαλείς στο δρόμο. Τα συστήματα έξυπνης τεχνολογίας είναι πάντα εκεί για να σας βοηθήσουν, ενώ οι υπηρεσίες ασφάλειας και καινοτομίας σας κρατούν ασφαλείς και μετατρέπουν κάθε μετακίνησή σας σε κάτι συναρπαστικό.

Ποιες υπηρεσίες διατίθενται με το OpelConnect?

Η Κλήση Έκτακτης Ανάγκης e-Call και η Κλήση λόγω Βλάβης b-Call είναι οι υπηρεσίες του OpelConnect που είναι διαθέσιμες αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα στα μοντέλα Corsa, Grandland X, Crossland X, Combo, Vivaro και Zafira Life. Η Κλήση Έκτακτης Ανάγκης e-Call θα είναι διαθέσιμη στο Astra εντός του πρώτου εξαμήνου του 2020.

Ποια μοντέλα διατίθενται με το OpelConnect?

Τα Corsa, Grandland X, Crossland X, Combo, Vivaro και Zafira Life διατίθενται με τις υπηρεσίες Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης e-Call και Κλήσης λόγω Βλάβης b-Call του OpelConnect. Το Astra, εντός του πρώτου εξαμήνου του 2020, θα διατίθεται με την υπηρεσία Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης e-Call.

Είναι όλες οι υπηρεσίες διαθέσιμες σε όλα τα μοντέλα?

Η διαθεσιμότητα των υπηρεσιών διαφέρει μεταξύ των χωρών και των μοντέλων. Με την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας και την είσοδό σας στο OpelConnect Store, μπορείτε να προσθέσετε το πλαίσιο του οχήματός σας και να ενημερωθείτε για το ποιες υπηρεσίες είναι διαθέσιμες στο όχημά σας.

Μπορώ να έχω το OpelConnect στο αυτοκίνητό μου?

Το OpelConnect δεν μπορεί να τοποθετηθεί εκ των υστέρων σε αυτοκίνητα που έχουν ήδη παραχθεί χωρίς τον εξοπλισμό από το εργοστάσιο.

Πως θα ξεκινήσετε

Πώς θα ξεκινήσω να χρησιμοποιώ το OpelConnect?

Με την αγορά του αυτοκινήτου σας, το οποίο διαθέτει OpelConnect, πρέπει να κάνετε εγγραφή και να ενεργοποιήσετε τις υπηρεσίες. Μετά την προ-εγγραφή σας από το Διανομέα, θα λάβετε email από την Opel. Απλά πατήστε το σύνδεσμο για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία ενεργοποίησης. Μπορείτε επίσης να μεταβείτε στο myOpel, μέσω του συνδέσμου https://my.opel.gr και, από εκεί, να ενεργοποιήσετε ένα λογαριασμό. Εναλλακτικά μπορείτε να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας μέσω της εφαρμογής  myOpel app ή απευθείας από το  OpelConnect Store https://connect.opel.gr/.

Πρέπει να κάνω εγγραφή για να χρησιμοποιήσω τις υπηρεσίες OpelConnect?

Με εξαίρεση τις υπηρεσίες Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης e-Call και Κλήσης λόγω Βλάβης b-Call, πρέπει να προχωρήσετε σε εγγραφή ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις υπόλοιπες υπηρεσίες.  Οι υπηρεσίες Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης e-Call και Κλήσης λόγω Βλάβης b-Call είναι άμεσα διαθέσιμες με την παράδοση του αυτοκινήτου σας. Εφαρμογή όρων και προϋποθέσεων.

Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση στο λογαριασμό μου?

Με την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας, μπορείτε να συνδεθείτε και να έχετε πρόσβαση στο λογαριασμό σας μέσω του myOpel web, της εφαρμογής myOpel app ή του  OpelConnect Store.

Η διεύθυνση του e-mail μου άλλαξε. Πώς μπορώ να αλλάξω το e-mail του λογαριασμού μου?

Μπορείτε να αλλάξετε το e-mail σας στη σελίδα του myOpel, ή στην εφαρμογή myOpel app ή στο OpelConnect store. Συνδεθείτε με το υπάρχον e-mail σας και password, στη συνέχεια πηγαίνετε στο "ο λογαριασμός μου" και αλλάξτε τα στοιχεία σας. Το νέο σας e-mail θα ενημερωθεί αυτόματα και στις τρεις εφαρμογές - σελίδα myOpel, εφαρμογή myOpel app και OpelConnect.

OpelConnect Store

Τι είναι το OpelConnect Store?

Το OpelConnect Store είναι μια ιστοσελίδα της Opel που αφορά στις υπηρεσίες συνδεσιμότητας. Από τη σελίδα αυτή μπορείτε να πάρετε πληροφορίες για τις προσφορές aftersales και επιπλέον μπορείτε να διαχειριστείτε όλες τις υπηρεσίες συνδεσιμότητας (όπως εγγραφή, ενεργοποίηση service και αγορά). Μπορείτε να συνδεθείτε με το OpelConnect Store είτε μέσω της σελίδας myOpel είτε μέσω της εφαρμογής myOpel app.

Πως μπορώ να ενεργοποιήσω τις υπηρεσίες?

Για ενεργοποίηση των υπηρεσιών επισκεφθείτε τη σελίδα OpelConnect Store στη διεύθυνση https://connect.opel.gr/ και συνδεθείτε με το λογαριασμό σας. Σε περίπτωση που δεν έχετε ήδη λογαριασμό, μπορείτε να δημιουργήσετε ή να εγγραφείτε στο https://my.opel.gr.  Λεπτομέρειες για το πώς μπορείτε να ενεργοποιήσετε έναν λογαριασμό, να ενεργοποιήσετε ή να αγοράσετε κάποια υπηρεσία μπορείτε να βρείτε εδώ 

Όλες οι υπηρεσίες ενεργοποιούνται από το Opel/Connect Store?

Εκτός των υπηρεσιών emergency (e-Call) και  breakdown (b-Call), οι οποίες είναι ενεργοποιημένες με την αγορά του οχήματός σας, όλες οι υπόλοιπες υπηρεσίες πρέπει να ενεργοποιηθούν μέσα από το OpelConnect Store. Η υπηρεσία e-Call είναι σχεδιασμένη ώστε να στέλνει τα στοιχεία σας στις υπηρεσίες διάσωσης, μόνο σε περίπτωση ανάγκης. Η υπηρεσία b-Call, η οποία ισχύει για τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του οχήματος, ενεργοποιείται μόνο μηχανικά από το όχημά σας και η χρήση της είναι δική σας απόφαση. Για την υπηρεσία b-call μπορείτε να μεταβάλετε τα προσωπικά σας δεδομένα και να αποφασίσετε ποια θέλετε να αποστείλετε, σε περίπτωση που προχωρήσετε στη χρήση της.

Πώς μπορώ να ακυρώσω μια υπηρεσία?

Σε περίπτωση που επιθυμείτε ακύρωση κάποιας υπηρεσίας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών. Λεπτομέρειες επικοινωνίας στο τέλος της ενότητας. Ο σύμβουλος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών θα ανοίξει ένα ticket και θα χειριστεί την υπόθεσή σας. Παρακαλούμε σημειώστε ότι σε περίπτωση που έχετε ήδη προχωρήσει σε αγορά υπηρεσίας,  η πιστωτική σας κάρτα θα πιστωθεί μετά την πάροδο 15 ημερών. Εντός των 15 ημερών το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να ακυρώσει την αγορά. Μετά την πάροδο των 15 ημερών δεν είναι πλέον δυνατή αποζημίωση. Παρακαλώ σημειώστε ότι η ακύρωση του οχήματος από το λογαριασμό σας δεν ακυρώνει την υπηρεσία.

Μπορώ να προσθέσω περισσότερα οχήματα στο λογαριασμό μου στο OpelConnect Store?

Ναι, μπορείτε να έχετε μέχρι 10 οχήματα στο λογαριασμό σας. Συνδεθείτε με το λογαριασμό σας και εισάγετε τον αριθμό πλαισίου του οχήματος στην ειδική ενότητα. Το νέο όχημα θα προστεθεί αυτόματα στο λογαριασμό σας.

Πως μπορώ να αφαιρέσω το λογαριασμό μου από το OpelConnect Store?

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αφαιρέσετε ή να αλλάξετε τις πληροφορίες σας, θα πρέπει να συνδεθείτε με το OpelConnect Store, με το  e-mail και το password που έχετε ορίσει κατά την εγγραφή σας. Στη συνέχεια μπορείτε να αφαιρέσετε τις πληροφορίες που επιθυμείτε από το προφίλ σας από την ενότητα  “ο λογαριασμός μου”. Για να απενεργοποιήσετε μόνιμα το λογαριασμό σας καθώς και όλα τα στοιχεία που σχετίζονται με αυτόν, θα πρέπει να στείλετε e-mail with με το αίτημά σας στο: privacyrights@opel.com. Παρακαλούμε σημειώστε ότι αφαιρώντας το λογαριασμό σας από το OpelConnect account θα αφαιρεθεί και από τη σελίδα myOpel και από την εφαρμογή myOpel app

Ερωτ. Σκοπεύω να πουλήσω το αυτοκίνητό μου. Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω σχετικά με το Opel Connect?

Απαντ: Σε περίπτωση που έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία Κατάστασης Οχήματος, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και ακυρώσετε την υπηρεσία. Για όλες τις άλλες υπηρεσίες, αρκεί να αφαιρέσετε το όχημα από το λογαριασμό σας. Παρακαλούμε επίσης όπως διαβάσετε τους όρους & προϋποθέσεις που αφορούν στη συγκεκριμένη υπηρεσία.

Τιμές

Πως συνδέομαι με το OpelConnect?

Το OpelConnect διατίθεται στάνταρ με τις ηλεκτρικές εκδόσεις των μοντέλων που διαθέτουν στάνταρ σύστημα πλοήγησης ή προαιρετικά με τις υπόλοιπες (μη ηλεκτρικές) εκδόσεις. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στον τιμοκατάλογο ή στον διαμορφωτή οχήματος

Υπάρχει κάποια χρέωση για τις υπηρεσίες του OpelConnect ?

Με το OpelConnect μπορείτε να έχετε υπηρεσίες που διαρκούν 10 έτη καθώς επίσης και τη δυνατότητα να αγοράσετε υπηρεσίες ανάλογα με τις επιθυμίες σας και τη διαθεσιμότητα. Υπηρεσίες οι οποίες διατίθενται, προς το παρόν, στάνταρ, χωρίς επιπλέον χρέωση είναι για παράδειγμα οι e-call, b-call (για τον πρώτο χρόνο). Υπάρχουν υπηρεσίες, που διατίθενται με επιπλέον χρέωση – ορισμένες δεν είναι ακόμα διαθέσιμες στην ελληνική αγορά.

Πώς μπορώ να αγοράσω κάποια υπηρεσία?

Μπορείτε να αγοράσετε υπηρεσίες από το  OpelConnect Store. Συνδεθείτε με το όνομα και το password, με τα οποία έχετε εγγραφεί. Σε περίπτωση που δεν έχετε εγγραφεί προσθέστε το όχημά σας στο προφίλ σας εισάγοντας τον αριθμό πλαισίου. Θα βρείτε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για το αυτοκίνητό σας, οπότε μπορείτε να αποφασίσετε να προχωρήσετε σε αγορά υπηρεσίας online. Όταν αποφασίσετε να προχωρήσετε σε αγορά υπηρεσίας, θα σας ζητηθούν λεπτομέρειες σχετικές με την πιστωτική σας κάρτα, ώστε να προχωρήσετε σε πληρωμή. Με την ολοκλήρωση της αγοράς η υπηρεσία θα εμφανίζεται στο προφίλ σας.

Προσωπικά Δεδομένα

Σε ποιους γνωστοποιούνται τα προσωπικά μου δεδομένα του OpelConnect και για ποιο σκοπό?

Το OpelConnect αποκαλύπτει τα προσωπικά σας δεδομένα σε παραλήπτες και για τους σκοπούς που αναφέρονται στην Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων https://connect.opel.gr/node/17

Το όχημά μου αποστέλλει τα δεδομένα τοποθεσίας μου?

Η τοποθεσία σας είναι απαραίτητη για να σας παρέχονται οι υπηρεσίες. Με τη διαμόρφωση των προσωπικών σας δεδομένων μπορείτε να κρύψετε την τοποθεσία σας οποιαδήποτε στιγμή ή να αποκρύψετε την υποβολή των δεδομένων (εκτός της περίπτωσης της υπηρεσίας e-Call). Σε περίπτωση που θελήσετε μπορείτε να προσαρμόσετε τα προσωπικά σας δεδομένα πάλι, έτσι ώστε να αποκαλύψετε την τοποθεσία σας για τις υπηρεσίες του OpelConnect. Μόνο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης η απόκρυψη των δεδομένων της τοποθεσίας σας θα παρακαμφθεί, έτσι ώστε να σας παρέχουμε πλήρη προστασία.

Ποια είναι τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγονται?

Για την εγγραφή σας απαραίτητα δεδομένα είναι το ονοματεπώνυμο και το e-mail σας. Εσείς πρέπει να ορίσετε ένα password. Για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών θα πρέπει να εισάγετε τον αριθμό πλαισίου του οχήματός σας. Σε περίπτωση που ο Διανομέας πραγματοποιεί την προ-εγγραφή, για λογαριασμό σας, θα χρειαστεί επιπλέον την διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου σας.

Μπορώ να αποφασίσω ποια προσωπικά δεδομένα συλλέγονται?

Το ονοματεπώνυμο, το e-mail, το password και ο αριθμός πλαισίου είναι απαραίτητα προκειμένου να εγγραφείτε και να ενεργοποιήσετε τις υπηρεσίες.  Για τις υπηρεσίες e-Call και b-Call δεν απαιτείται λογαριασμός, καθώς είναι διαθέσιμες αμέσως μόλις υπογράψετε τους όρους και τις προϋποθέσεις με την αγορά του οχήματός σας.

Πως μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου δεδομένα?

Όταν το όχημά σας δεν είναι εξοπλισμένο με σύστημα πλοήγησης, μπορείτε να αλλάξετε τα προσωπικά σας δεδομένα πιέζοντας ταυτόχρονα για λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο το μαύρο κουμπί με την ένδειξη service και το κουμπί με την ένδειξη SOS. Για την πλειοψηφία των οχημάτων που διαθέτουν σύστημα πλοήγησης, τα προσωπικά δεδομένα αλλάζουν από τις ρυθμίσεις του μενού. Εξαίρεση αποτελούν τα Crossland X και Grandland X με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα οποία δεν διαθέτουν ενεργοποιημένο Live Navigation.  Στα οχήματα αυτά τα προσωπικά δεδομένα δεν αλλάζουν από τις ρυθμίσεις του μενού, αλλά από την ταυτόχρονη πίεση του μαύρου κουμπιού με την ένδειξη service και του κουμπιού με την ένδειξη SOS.

Κλήση Έκτακτης Ανάγκης (e-Call)

Πως είναι δυνατή η αυτόματη ενεργοποίηση της κλήσης έκτακτης ανάγκης (e-Call)?

Η κλήση έκτακτης ανάγκης (e-Call) ενεργοποιείται αυτόματα όταν παραστεί ανάγκη. Με την ενεργοποίηση των αερόσακων ή των προεντατήρων των ζωνών ασφαλείας το αυτοκίνητο συνδέεται άμεσα με το Κέντρο Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης 112 (24/7).
 

Μπορώ να ενεργοποιήσω την κλήση έκτακτης ανάγκης (e-Call) μηχανικά?

Η κλήση έκτακτης ανάγκης (e-Call) μπορεί να ενεργοποιηθεί μηχανικά πιέζοντας παρατεταμένα το κόκκινο κουμπί SOS. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε κλήση έκτακτης ανάγκης (e-Call) σε περίπτωση που το όχημά σας εμπλακεί σε ατύχημα ή σε περίπτωση που είστε μάρτυρας ατυχήματος και χρειαστεί να βοηθήσετε.

Που ακριβώς θα συνδεθώ όταν ενεργοποιηθεί η κλήση έκτακτης ανάγκης (e-Call)?

Η κλήση έκτακτης ανάγκης (e-Call) σας συνδέει με το πλησιέστερο τοπικό κέντρο κλήσης έκτακτων αναγκών (112), το οποίο αποστέλει βοήθεια (σωστικά συνεργεία) όπως απαιτείται ανάλογα με τη φύση της ανάγκης.

Ποια είναι τα στοιχεία που αποστέλλονται από το όχημά μου?

Για την κλήση έκτακτης ανάγκης (e-Call) αποστέλλεται ο ‘ελάχιστος αριθμός δεδομένων’, ο οποίος έχει οριστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση, που περιλαμβάνει την ακριβή τοποθεσία του οχήματος κατά τη στιγμή του ατυχήματος, τον τρόπο ενεργοποίησης (μηχανικά ή αυτόματα), τον αριθμό πλαισίου και τον τύπο του οχήματος, την ώρα ενεργοποίησης της κλήσης, και την κατεύθυνση της κίνησης του οχήματος. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε αυτοκινητόδρομους διαφορετικών κατευθύνσεων.

Πως ακριβώς θα χρησιμοποιηθούν τα δεδομένα που αποστέλλονται από το όχημά μου?

Τα δεδομένα θα χρησιμοποιηθούν από τα συνεργεία διάσωσης, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή όταν η ζωή σας βρίσκεται σε κίνδυνο ή από την ομάδα της αποκατάστασης βλάβης σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος, ώστε να σας παραχθεί βοήθεια το συντομότερο δυνατόν.

Σε ποιες περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης μπορώ να πιέσω το κουμπί SOS?

Η υπηρεσία έκτακτης ανάγκης (e-Call) μπορεί να σας παρέχει βοήθεια σε οποιαδήποτε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή όταν η ζωή σας βρίσκεται σε κίνδυνο, εντός του οχήματος. Είτε το όχημά σας έχει εμπλακεί σε ατύχημα, είτε υπάρχει ιατρική ανάγκη, είτε είστε μάρτυρας σε ατύχημα που έχει προκληθεί σε άλλο όχημα και επιθυμείτε να καλέσετε τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης , απλά πιέστε το κόκκινο κουμπί SOS, για περισσότερα από 2 δευτερόλεπτα.

Τι θα συμβεί αν πιέσω κατά λάθος το κόκκινο κουμπί SOS?

Ενδεχομένως ορισμένες φορές να συμβεί και δεν αποτελεί πρόβλημα. Σε περίπτωση που πατήσετε κατά λάθος το κόκκινο κουμπί, μπορείτε να το πατήσετε για δεύτερη φορά, ώστε να τερματιστεί η κλήση. Εάν έχετε ήδη συνδεθεί μπορείτε να το εξηγήσετε στον εκπρόσωπο του κέντρου κλήσεων έκτακτης ανάγκης.  

Τι θα συμβεί σε περίπτωση που δεν μπορώ να μιλήσω στον εκπρόσωπο του κέντρου κλήσεων έκτακτης ανάγκης ή σε περίπτωση που δεν με καταλαβαίνει?

Με την κλήση έκτακτης ανάγκης θα συνδεθείτε με το  πλησιέστερο κέντρο κλήσεων έκτακτης ανάγκης. Ο εκπρόσωπος του κέντρου θα σας μιλήσει στην τοπική γλώσσα. Σε περίπτωση που κανένας επιβάτης του οχήματος δεν είναι σε θέση να μιλήσει, π.χ. λόγω τραυματισμού ή δεν είναι σε θέση να καταλάβει, τότε αποστέλλονται τα ‘Ελάχιστα απαραίτητα στοιχεία’ ώστε να είναι δυνατή η αποστολή των ομάδων διάσωσης στη θέση που βρίσκεται το όχημά σας. Σε περίπτωση που ο εκπρόσωπος του κέντρου δεν μιλάει την γλώσσα σας προσπαθήστε να μιλήσετε αγγλικά.

Υπάρχει περίπτωση η υπηρεσία κλήσεων έκτακτης ανάγκης (e-Call) να μη λειτουργεί?

Οι κλήσεις έκτακτης ανάγκης (e-Call) και κλήσεις λόγω βλάβης βασίζονται σε δίκτυα ασύρματης επικοινωνίας και σε δορυφορικά συστήματα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ίσως υπάρχουν απομακρυσμένες περιοχές,  στις οποίες οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης (e-Call) & βλάβης (b-Call) να μην έχουν σήμα και να μην είναι δυνατόν να πραγματοποιηθούν.

Για την υπηρεσία κλήσεων έκτακτης ανάγκης (e-Call) χρειάζεται να διαθέτω κινητό τηλέφωνο ή επιπλέον κάρτα SIM?

Όχι, το αυτοκίνητο είναι ήδη εξοπλισμένο με κάρτα  SIM, για τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης (e-Call) και βλάβης (b-Call). Δεν είναι απαραίτητο το κινητό τηλέφωνο.

Η υπηρεσία κλήσεων έκτακτης ανάγκης (e-Call) λειτουργεί ακόμα και όταν το όχημά μου είναι παρκαρισμένο και ο κινητήρας δεν είναι σε λειτουργία?

Οι υπηρεσίες ενεργοποιούνται όταν πιέσετε τα αντίστοιχα κουμπιά που βρίσκονται στο όχημά σας - κόκκινο κουμπί SOS για τις κλήσεις έκτακτης ανάγκης (e-Call) και μαύρο κουμπί service για  την υπηρεσία βλάβης (b-Call). Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί ακόμα και όταν ο κινητήρας δεν είναι σε λειτουργία.  Η αυτόματη ενεργοποίηση της κλήσης έκτακτης ανάγκης (e-Call) ενεργοποιείται με την ενεργοποίηση των αερόσακων ή των προεντατήρων των ζωνών ασφαλείας. Για την αυτόματη ενεργοποίηση ο κινητήρας πρέπει να βρίσκεται σε κατάσταση λειτουργίας.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το κόκκινο κουμπί SOS και για άλλους σκοπούς, όταν π.χ. χρειάζομαι κάποια πληροφορία ή συμβουλή?

Το κόκκινο κουμπί μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε μόνο για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης όπως ατυχήματα, ιατρική ανάγκη ή απειλής της ζωής σας. Η χρήση του κόκκινου κουμπιού SOS για άλλους σκοπούς θεωρείται κατάχρηση και μπορεί να τιμωρηθεί.

Κλήση λόγω βλάβης (b-Call) (διαθέσιμη για το πρώτο έτος)

Πως ακριβώς λειτουργεί η κλήση λόγω βλάβης (b-Call)?

Πιέζοντας το μαύρο κουμπί service (δίπλα στο κόκκινο κουμπί SOS) για περισσότερα από 2 δευτερόλεπτα, θα συνδεθείτε με την οδική βοήθεια (Opel Assistance) της χώρας πρώτης ταξινόμησης του οχήματος. Σε περίπτωση που το όχημα βρίσκεται εκτός της χώρας ταξινόμησης, η οδική βοήθεια της χώρας ταξινόμησης του οχήματος θα επικοινωνήσει με την οδική βοήθεια της χώρας που βρίσκεται το όχημά σας, ώστε να οργανωθεί η αποστολή οδικής βοήθειας.

Ποια είναι τα στοιχεία που αποστέλλονται από το όχημά μου?

Όπως και στην κλήση έκτακτης ανάγκης (e-Call) ‘ελάχιστος αριθμός δεδομένων’, ο οποίος έχει οριστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση, που περιλαμβάνει την ακριβή τοποθεσία του οχήματος τη στιγμή της βλάβης, τον αριθμό πλαισίου και τον τύπο του οχήματος, την ώρα ενεργοποίησης της κλήσης, και την κατεύθυνση της κίνησης του οχήματος. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε αυτοκινητόδρομους διαφορετικών κατευθύνσεων. Για την κλήση λόγω βλάβης (e-Call) ενδεχομένως να αποσταλούν επιπλέον πληροφορίες, οι οποίες είναι απαραίτητες στην ομάδα αποκατάστασης της βλάβης ώστε να μπορούν να αποκαταστήσουν τη βλάβη του οχήματός σας.

Μπορώ να αποφασίσω ποια ακριβώς δεδομένα θα αποσταλούν από το όχημά μου?

Μπορείτε να ορίσετε τα προσωπικά σας δεδομένα από το αυτοκίνητό σας. Ανάλογα με το σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας του οχήματός σας μπορείτε να ορίσετε τα δεδομένα που θα αποστέλλονται σε περίπτωση κλήσης λόγω βλάβης (b-Call)

Σε ποιες ακριβώς περιπτώσεις βλάβης μπορώ να πιέσω το μαύρο κουμπί?

Μπορείτε να κάνετε χρήση της κλήσης λόγω βλάβης (b-Call) σε περίπτωση μη σωστής λειτουργίας του οχήματός σας, η οποία οφείλεται σε μηχανική ή ηλεκτρική βλάβη, σε βλάβη λόγω ατυχήματος, μείωση της ισχύος της μπαταρίας ή σπάσιμο κλειδιού.

Μπορώ να κάνω χρήση του μαύρου κουμπιού service και για άλλους σκοπούς, οι οποίοι δεν σχετίζονται με βλάβη?

Μπορείτε να κάνετε χρήση του μαύρου κουμπιού μόνο σε περίπτωση βλάβης. Καμιά άλλη υπηρεσία δεν παρέχεται μέσω του κέντρου οδικής βοήθειας.

Υπάρχει περίπτωση η υπηρεσία κλήσεων οδικής βοήθειας (b-Call) να μη λειτουργεί?

Οι κλήσεις έκτακτης ανάγκης (e-Call) και κλήσεις λόγω βλάβης βασίζονται σε δίκτυα ασύρματης επικοινωνίας και σε δορυφορικά συστήματα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ίσως υπάρχουν απομακρυσμένες περιοχές,  στις οποίες οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης (e-Call) & βλάβης (b-Call) να μην έχουν σήμα και να μην είναι δυνατόν να πραγματοποιηθούν.

Για την υπηρεσία κλήσεων λόγω βλάβης (b-Call) χρειάζεται να διαθέτω κινητό τηλέφωνο ή επιπλέον κάρτα SIM?

Όχι, το αυτοκίνητο είναι ήδη εξοπλισμένο με κάρτα  SIM, για τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης (e-Call) και βλάβης (b-Call). Δεν είναι απαραίτητο το κινητό τηλέφωνο.

Ποιος επιβαρύνεται με το κόστος της οδικής βοήθειας?

Η υπηρεσία κλήσεων λόγω βλάβης ισχύει για το πρώτο έτος κυκλοφορίας του οχήματος, που το όχημα βρίσκεται στην περίοδο κάλυψης  της Opel Assistance, οπότε ο εκπρόσωπος θα αποστείλει ειδική ομάδα επαγγελματιών χωρίς χρέωση. Μπορείτε να ενημερωθείτε από το βιβλίο service του οχήματός σας αναλυτική περιγραφή των υπηρεσιών που δικαιούστε.

myOpel app

Σε ποιους τύπους κινητών τηλεφώνων είναι διαθέσιμη η εφαρμογή myOpel app?

Η εφαρμογή myOpel app είναι διαθέσιμη με συσκευές Android και iOS.

Πως μπορώ να κατεβάσω και να εγκαταστήσω την εφαρμογή myOpel app?

Η εφαρμογή myOpel app είναι διαθέσιμη μέσα από το Google Play Store και το  Apple App Store.

Ποιες ακριβώς πληροφορίες του οχήματός μου εμφανίζονται στην εφαρμογή myOpel app?

Αμέσως μόλις το κινητό σας τηλέφωνο συνδεθεί μέσω Bluetooth με το αυτοκίνητο, αφού έχετε ήδη κατεβάσει την εφαρμογή myOpel app ενημερώνεστε για τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου σας, τα επίπεδα και τη μέση κατανάλωση καυσίμου. Επιπλέον, θα λάβετε μήνυμα υπενθύμισης για το επόμενο σέρβις καθώς επίσης και ενημερωτικό μήνυμα σε περίπτωση που ανιχνευθεί κάποιο τεχνικό  πρόβλημα στο όχημά σας.

Ποιες ακριβώς πληροφορίες των διαδρομών μου εμφανίζονται στην εφαρμογή myOpel app?

Η εφαρμογή myOpel app μπορεί να σας ενημερώσει για την ώρα αναχώρησης και άφιξης, για τη διάρκεια της διαδρομής, καθώς και λεπτομέρειες του ταξιδιού σας, όπως απόσταση, μέση ταχύτητα, κατανάλωση, την τελευταία θέση του οχήματός σας, ώρα αναχώρησης και διεύθυνση της τοποθεσίας σας. Επιπλέον, η εφαρμογή σας παρέχει έναν οδηγό του οχήματός σας και καθοδήγηση τελευταίων χιλιομέτρων.

Διαχείριση Διαδρομών

Δεν εμφανίζεται η σωστή θέση του οχήματος. Ποιος είναι ο λόγος γι’αυτό?

Το όχημα υποβάλει αυτόματα την πληροφορία στο  smartphone και στην εφαρμογή myOpel/Vauxhall app. Σε περίπτωση που κάποιος άλλος/άλλοι οδηγούν το αυτοκίνητο, τότε στο smartphone και στην εφαρμογή myOpel/Vauxhall app εμφανίζεται η τοποθεσία του τελευταίου οδηγού.

Η εφαρμογή έχει τη δυνατότητα να με καθοδηγήσει προς το αυτοκίνητο?

Ναι, η εφαρμογή myOpel/myVauxhall app διαθέτει λειτουργία καθοδήγησης προς το αυτοκίνητο (guide-to-car), καθώς επίσης και καθοδήγηση “τελευταίου χιλιομέτρου”προς το αυτοκίνητο, σε περίπτωση που ο προορισμός σας είναι περιοχή πεζόδρομου ή όταν έχετε παρκάρει το αυτοκίνητό σας.

Live Navigation Plus

Ποιές υπηρεσίες περιλαμβάνει το Live-Navigation Plus?

To Navigation Plus περιλαμβάνειπληροφορίεςγιακίνησηστουςδρόμους online, τιμέςκαυσίων, πληροφορίεςγιαχώρους parking, online αναζήτησηγιασημείαενδιαφέροντος (POI -points of interest), προειδοποιήσειςΟδικήςΑσφάλειας και πληροφορίες για τον καιρό. Γιαταηλεκτρικάοχήματαοιπληροφορίεςσημείωνενδιαφέροντος περιλαμβάνουν επίσης και σταθμούς φόρτισης.

Ποιο είναι το χρονικό διάστημα κατά το οποίο είναι διαθέσιμες οι υπηρεσίες μέσω του συστήματος πλοήγησης?

Οι υπηρεσίες είναι διαθέσιμες για τα τρία πρώτα έτη. Μετά την πάροδο των τριών ετών μπορείτε να ανανεώσετε τις υπηρεσίες από το  OpelConnectStore. Οι υπηρεσίες βασίζονται σε δίκτυα ασύρματης επικοινωνίας και σε δορυφόροςυς GPS(GlobalPositioningSystem). Υπάρχουν υπηρεσίες που δεν είναι διαθέσιμες οπουδήποτε, ιδιαίτερα σε απομακρυσμένους ή κλειστούς χώρους ή δεν είναι διαθέσιμες σε όλα τα οχήματα και όλες τις χρονικές στιγμές. Η λειτουργία των υπηρεσιών ενδεχομένως να είναι περιορισμένη για λόγους που είναι εκτός του δικού μας ελέγχου. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε τις υπηρεσίες σας ή σε περίπτωση που σκοπεύετε να πουλήσετε ή να αφήσετε το όχημά σας, παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε.

Πως μπορώ να προμηθευτώ τους ανανεωμένους χάρτες για το σύστημα πλοήγησης Navi 5.0 IntelliLink (Crossland X, Grandland X) και το Multimedia Navi Pro (Combo, Vivaro, Zafira Life και νέο Corsa)?

ΜπορείτενακατεβάσετετουςανανεωμένουςχάρτεςαπότοmyOpel ήνατουςπρομηθευτείτεαπότονδιανομέα Opel τηςπεριοχήςσας. Σημ. Γιατουςπελάτες Crossland X, Grandland X και Combo οιανανεωμένοιχάρτεςδιατίθεταισήμεραδωρεάνκαιείναιδιαθέσιμοισετριμηνιαίαβάση. Παρόλα αυτά ο διανομέας ενδέχεται να χρεώσει την εγκατάσταση.

Πώς επωφελούμαι από τη χρήση της online ενημέρωσης για την κίνηση στους δρόμους?

Χάρη στην ευέλικτηκαιαδιάκοπηκάλυψηδικτύου, ηυπηρεσία σαςπαρέχειακριβήενημέρωσηγιατηνκίνησηστους δρόμους. Έτσι, μπορείτε να σχεδιάζετε τη βέλτιστη διαδρομή και να υπολογίζετε με μεγαλύτερη ακρίβεια την ώρα άφιξης. Οι πάνω από 500 εκατ. συνδεδεμένες συσκευές και οι πάνω από 5 δις μετρήσεις της κίνησης κατά τη διάρκεια της ημέρας, σας εγγυώνται μέγιστη ακρίβεια. Ο οδηγός λαμβάνει προειδοποιητικά μηνύματα για θέματα ασφάλειας, ενώ στο χάρτη απεικονίζονται οι πληροφορίες κίνησης μόνο για τους δρόμους που βρίσκονται στη διαδρομή του. Η μπάρα κίνησης στη δεξιά πλευρά σάς ενημερώνει με έναν σύντομο και καθαρά δομημένο τρόπο για οτιδήποτε συμβαίνει στην διαδρομή σας καθώς επίσης και για τυχόν καθυστερήσεις στην  αναμενόμενη ώρα άφιξης.

Τι ακριβώς σημαίνουν οι κωδικοί χρωμάτων των δρόμων? Τι άλλο απεικονίζεται στο χάρτη εκτός από τις πληροφορίες για την κίνηση στους δρόμους?

Η ροήτηςκυκλοφορίαςαπεικονίζεταιστοχάρτητουσυστήματοςπλοήγησης. Οι δρόμοι είναι κωδικοποιημένοι με χρώματα από κίτρινο έως σκούρο κόκκινο. Όσο πιο σκούρο το χρώμα τόσο περισσότερη η κίνηση. Επιπλέον, άλλες πληροφορίες όπως οι κλειστοί δρόμοι ή οι υποκατασκευή δρόμοι απεικονίζονται στο χάρτη.

Ποιους δρόμους καλύπτει η online ενημέρωση για την κίνηση?

Η online ενημέρωσηκαλύπτειέναευέλικτοκαιπλήρεςοδικόδίκτυοκαισαςπαρέχειενημέρωσημόνογιατουςδρόμουςπουβρίσκονταιστηδιαδρομήσας.

Πόσο συχνά ανανεώνεται η ενημέρωση για την κίνηση στους δρόμους?

Ο ρυθμόςανανέωσηςείναιπερίπουκάθε 2 λεπτά.

Η κίνηση στους δρόμους λαμβάνει υπόψη της τη διαδρομή μου?

Γιατονυπολογισμότηςδιαδρομήςσαςκαιγιατηναναμενόμενηώραάφιξηςλαμβάνεταιυπόψηηκίνησηστουςδρόμους. Η προτεινόμενη ανανέωση διαδρομής θα πρέπει να γίνει αποδεκτή από τον οδηγό.

Το σύστημα πλοήγησης, για τον υπολογισμό της διαδρομής, λαμβάνει υπόψη του και τις καιρικές συνθήκες?

Όχι, γιατονυπολογισμότηςαναμενόμενηςώραςάφιξηςδενλαμβάνονταιυπόψηοικαιρικέςσυνθήκες.

Ποιες είναι ακριβώς οι πληροφορίες που παρέχει η αναφορά για τον καιρό?

Ηυπηρεσίαενημέρωσηςγιατονκαιρόπαρέχειπληροφορίεςγιατιςκαιρικέςσυνθήκεςπου επικρατούν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή στη διαδρομή, στο σημείο άφιξης ή σε επιλεγμένα σημεία καθώς επίσης και πρόβλεψη για τη θερμοκρασία. Ανάλογα με το επίπεδο μεγέθυνσης οι καιρικές συνθήκες απεικονίζονται μέσω εικόνων. Γιασυγκεκριμένεςπόλειςείναιδυνατήμιαπρόβλεψη 5 ημερών.

Πως ακριβώς επωφελούμαι από την ενημέρωση για χώρους parking?

Ηυπηρεσίαενημέρωσηςγιαχώρους parking σάςπαρέχειπληροφορίες, σεπραγματικόχρόνο, γιατηδιαθεσιμότηταχώρων parking. Παρέχει επίσης επιπρόσθετεςπληροφορίες, όπωςώρεςλειτουργίας, τιμές, τρόποιπληρωμήςήτυχόνάλλουςπεριορισμούςσάςβοηθούν να εντοπίσετετηνκαλύτερηθέσηκοντάστοαυτοκίνητόσας, στηδιαδρομήσαςήστονπροορισμόσας. Καταβάλλουμεκάθεδυνατήπροσπάθειανασαςπαρέχουμεενημέρωση, σεπραγματικόχρόνο, παρόλααυτά, σεορισμένεςπεριπτώσειςενδέχεταιναυπάρξουνκαθυστερήσειςαπόπαράγοντεςοιοποίοιδενελέγχονταιαπόεμάς.

Πόσο συχνή είναι η ανανέωση της ενημέρωσης για τους χώρους parking?

Ο ρυθμόςανανέωσηςείναιπερίπουκάθε 2 λεπτά.

Με ποιο τρόπο θα ξεκινήσει το σύστημα πλοήγησης να με καθοδηγεί προς τον ελεύθερο χώρο parking?

Ορίζοντας τοπροτεινόμενο parking ωςπροορισμό και κάνοντας κλικ στο σχετικό σύμβολο του συστήματος πλοήγησης. Η υπηρεσία εντοπισμού χώρων parkingπεριλαμβάνει τους διαθέσιμους χώρους parking, που συνεργάζονται με τη συγκεκριμένη υπηρεσία.

Ποια ακριβώς πληροφορία μου παρέχει η υπηρεσία τιμών καυσίμων?

Ηυπηρεσίατιμώνκαυσίμωνσαςπαρέχειπρόσβαση, σεπραγματικόχρόνο, στιςτιμέςτωνκαυσίμων. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τον πλησιέστερο και πιο βολικό σταθμό ανεφοδιασμού καυσίμων. Η υπηρεσία εντοπισμού σταθμών ανεφοδιασμού καυσίμων περιλαμβάνει τους σταθμούς, που συνεργάζονται με τη συγκεκριμένη υπηρεσία..

Πόσο συχνή είναι η ανανέωση της ενημέρωσης για τις τιμές των καυσίμων?

Όπως ακριβώς και η onlineενημέρωση για την κίνηση στους δρόμους οι τιμές των καυσίμων ανανεώνονται κάθε 2 λεπτά περίπου.

Η ενημέρωση αφορά τις τιμές όλων των τύπων καυσίμων?

Ηενημέρωσηαφοράσεόλουςτουςτύπουςκαυσίμων, πουείναιδιαθέσιμοιστοσυγκεκριμένοσταθμόανεφοδιασμού. Απότιςρυθμίσειςμπορείτεναπρο-επιλέξετε το είδοςκαυσίμουτουοχήματόςσαςέτσιώστεητιμήκαυσίμουπουεμφανίζεταιστοχάρτη να είναι αυτή που σας ενδιαφέρει περισσότερο.

Για τα ηλεκτρικά οχήματα: Ποιες ακριβώς πληροφορίες παρέχονται από την υπηρεσία?

Στηνπερίπτωσητωνηλεκτρικώνοχημάτων, τοσύστημαπλοήγησηςθαεμφανίσειτουςπλησιέστερουςσταθμούςφόρτισηςαντίγιατους σταθμούςανεφοδιασμούκαυσίμου.  Επιπλέον πληροφορίες όπως η πρόσβαση, διαθέσιμα σημεία φόρτισης & τύποι φορτιστών, διεύθυνση και αριθμός τηλεφώνου του σταθμού φόρτισης παρέχονται για όλους τους σταθμούς φόρτισης που συνεργάζονται με την υπηρεσία. Επιλέξτε τον σταθμό φόρτισης από το αντίστοιχο σύμβολο του χάρτη. Η ενημέρωση ανανεώνεται κάθε 2 λεπτά περίπου.

Με ποιο τρόπο θα ξεκινήσει το σύστημα πλοήγησης να με καθοδηγεί προς τον επόμενο σταθμό φόρτισης?

Ορίζετε τονσταθμό φόρτισηςωςπροορισμό και κάνετε κλικ στο σχετικό σύμβολο του συστήματος πλοήγησης.

Τι ακριβώς είναι η online αναζήτηση σημείων ενδιαφέροντος?

Η online αναζήτησησημείωνενδιαφέροντος (POI-Point of Interest) σαςβοηθάναεντοπίσετεγρήγορατον τοποθεσία πουεπιθυμείτεκαινασαςκαθοδηγήσειεύκολα, παρέχοντάςσας online τηνπιοπρόσφατηενημέρωση. Μπορείτε να αναζητήσετε  ανάκατηγορίαήόνομακαιναεπιλέξετεεύκολαορίζοντας, στο σύστημα πλοήγησης, τοσημείοενδιαφέροντοςωςπροορισμό.

Ποιο το όφελος της υπηρεσίας προειδοποίησης Οδικής Ασφάλειας?

Η υπηρεσία προειδοποίησης Οδικής Ασφάλειας σας εξασφαλίζει πρόσβαση σε προειδοποιήσεις για επικίνδυνες περιοχές ή κάμερες ταχύτητας, σύμφωνα με τους νόμους και τους κανονισμούς των χωρών στις οποίες προσφέρεται η υπηρεσία?

Η υπηρεσία προειδοποίησης Οδικής Ασφάλειας είναι διαθέσιμη σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες?

ΗυπηρεσίαείναιδιαθέσιμηστιςπερισσότερεςχώρεςτηςΕυρώπης. Για νομικούς λόγους εξαιρούνται η Γερμανία και η Ελβετία. Επομένως, δεν φέρουμε ευθύνη, σε περίπτωση που για νομικούς λόγους η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη σε κάποια χώρα.

Ποιες ακριβώς πληροφορίες παρέχει η υπηρεσία προειδοποίησης Οδικής Ασφάλειας?

Μέσωοπτικούκαιηχητικούμηνύματοςενημερώνεστεγιατιςεπικίνδυνεςπεριοχές, στιςοποίεςσυνίσταταιηπροσαρμογή , καθώςεπίσηςκαιοέλεγχοςτηςταχύτηταςτουοχήματος. Για νομικούς λόγους η συγκεκριμένη  υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες.

Εντόπισα μια επικίνδυνη περιοχή/κάμερα στην διαδρομή μου, η οποία δεν απεικονιζόταν στο σύστημα πλοήγησης του οχήματός μου. Πως μπορώ να ενημερώσω γι’ αυτή την επικίνδυνη περιοχή/κάμερα?

Μπορείτεεύκολανααναφέρετετηννέαεπικίνδυνηπεριοχήπατώνταςτοκουμπίφωνητικούελέγχου.

e-Remote Control

Ερωτ: Ποιες λειτουργίες προσφέρει η υπηρεσία e-Remote Control;

Απαντ: Με την υπηρεσία e-Remote control μπορείτε,μέσω της εφαρμογής myOpel app,  να ελέγξετε την κατάσταση της μπαταρίας και την αυτονομία του ηλεκτρικού σας οχήματος. Όταν το αυτοκίνητο φορτίζει μπορείτε να ενημερώνεστε για την ταχύτητα φόρτισης και τον υπολειπόμενο χρόνο φόρτισης. Μπορείτε να διαχειριστείτε τη φόρτιση αλλάζοντας από άμεση σε προγραμματισμένη φόρτιση σε συγκεκριμένη ώρα. Τέλος, μπορείτε να ελέγξετε την προ-θέρμανση της καμπίνας του οχήματος ή να προγραμματίσετε καθημερινή ώρα προθέρμανσης, ώστε, με την είσοδό σας στο αυτοκίνητο, να έχετε άνετη θερμοκρασία στην καμπίνα.

Ερωτ.: Όταν συνδέω το αυτοκίνητό μου σε πρίζα, ξεκινά άμεσα η φόρτιση; Πως μπορώ να σταματήσω ή να αναβάλω τη φόρτιση;

Απαντ: Μπορείτε να διαχειριστείτε τη φόρτιση μέσω της εφαρμογής myOpel app. Επιλέξτε αναβολή φόρτισης και προγραμματίστε συγκεκριμένη ώρα. Η φόρτιση του αυτοκινήτου σταματά και συνεχίζει την ώρα που έχετε ορίσει.

Ερωτ: Μπορώ να σταματήσω, απομακρυσμένα, τη φόρτιση μέσω της λειτουργίας e-Remote Control;

Απαντ: Η λειτουργία e-Remote Control σας επιτρέπει να διαχειριστείτε την εκκίνηση και τον τερματισμό της φόρτισης, όταν βρίσκεστε μακριά από το αυτοκίνητο. Μπορείτε επίσης να σταματήσετε τη φόρτιση ενεργοποιώντας την αναβολή φόρτισης μέσω της εφαρμογής myOpel app. Τότε, η φόρτιση θα συνεχιστεί την ώρα που έχετε προγραμματίσει.

Ερωτ: Η εφαρμογή myOpel app θα με ενημερώσει αμέσως μόλις το αυτοκίνητό μου φορτίσει πλήρως ή σε περίπτωση που η φόρτιση σταματήσει ακούσια;

Απαντ: Βεβαίως, θα ειδοποιηθείτε όταν η κατάσταση της μπαταρίας σας φθάσει στο 100%. Μέσω της εφαρμογής myOpel app μπορείτε να ορίσετε χαμηλότερο επίπεδο μπαταρίας (π.χ. 80%), ώστε να μειώσετε το χρόνο φόρτισης. Εάν η φόρτιση σταματήσει αναπάντεχα, όπως σε περίπτωση μείωσης της τάσης του ρεύματος ή αποσύνδεσης του οχήματός σας θα λάβετε ενημερωτικό μήνυμα.

Ερωτ: Έχω μειωμένο τιμολόγιο για κατανάλωση κατά τη διάρκεια της νύχτας. Πως μπορώ να προγραμματίσω την φόρτιση του αυτοκινήτου μου, ώστε να μειώσω το κόστος;

Απαντ: Μπορείτε να διαχειριστείτε τη φόρτιση του αυτοκινήτου σας εύκολα μέσω της εφαρμογής myOpel app. Μπορείτε να αναβάλλετε τη φόρτιση και να την προγραμματίσετε ώστε να ταιριάζει με τις καθημερινές σας συνήθειες ή να επωφεληθείτε από τις μειωμένες τιμολογήσεις.

Ερωτ: Η λειτουργία e-Remote Control μου επιτρέπει να αποφασίσω μια συγκεκριμένη θερμοκρασία όταν κάνω χρήση του κλιματιστικού;

Απαντ: Μπορείτε να πετύχετε την ιδανική  θερμοκρασία στην καμπίνα του οχήματός σας, μέσω της θέρμανσης ή μέσω της ψύξης, ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία – κρύος ή ζεστός καιρός .

Ερωτ: Πόσος χρόνος χρειάζεται για την θέρμανση ή την ψύξη του αυτοκινήτου μου μέσω της λειτουργίας e-Remote control;

Απαντ: Η διάρκεια εξαρτάται κυρίως από την εξωτερική θερμοκρασία και τη θερμοκρασία της καμπίνας. Όταν θέσετε σε λειτουργία το πρόγραμμα προθέρμανσης, η διαδικασία θέρμανσης ή ψύξης ξεκινάει 45 λεπτά πριν την προγραμματισμένη ώρα, έτσι ώστε να επιτευχθεί μια άνετη θερμοκρασία και συνεχίζει για άλλα 10 λεπτά. Αμέσως μόλις ξεκλειδώσετε το όχημά σας, η προθέρμανση σταματάει αυτόματα.

Ερωτ: Οι λειτουργίες του e-Remote Control επηρεάζουν την αυτονομία του αυτοκινήτου μου;

Απαντ: Η θέρμανση ή η ψύξη της καμπίνας καταναλώνει αρκετή ενέργεια. Η χρήση του κλιματισμού (ψύξη, θέρμανση) όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στάση και παράλληλα φορτίζει βελτιώνει την αυτονομία. Η επίτευξη της ιδανικής θερμοκρασίας στην καμπίνα πριν ξεκινήσετε τη διαδρομή σας, βελτιστοποιεί την αυτονομία. Η διαδικασία της προθέρμανσης μπορεί να ξεκινήσει, σύμφωνα με τις καθημερινές σας συνήθειες μέσω της εφαρμογής myOpel app.

Ερωτ: Η χρήση του κλιματιστικού ή άλλου εξοπλισμού μπορεί να επηρεάσει την αυτονομία του αυτοκινήτου μου;

Απαντ: Ο κλιματισμός ή άλλος εξοπλισμός όπως το σύστημα Infotainment, τα φώτα, οι υαλοκαθαριστήρες ή η θέρμανση των καθισμάτων καταναλώνουν ενέργεια και επομένως η χρήση τους μειώνει την αυτονομία. Αντί να προσπαθείτε να επιτύχετε την ιδανική θερμοκρασία στο εσωτερικό, αφού  έχετε μπει στο όχημά σας, θέτοντας το air condition στη μέγιστη σκάλα, μπορείτε να κάνετε  χρήση της λειτουργίας e-Remote Control, θερμαίνοντας ή ψύχοντας σταδιακά το αυτοκίνητο πριν μπείτε σε αυτό και ενώ βρίσκεται σταματημένο και φορτίζει. Μπορείτε να εξοικονομήσετε ενέργεια ώστε να μη μειώσετε την αυτονομία, καθώς το εσωτερικό του αυτοκινήτου θα έχει την ιδανική θερμοκρασία ενώ βρίσκεται σε φόρτιση.

Ερωτ: Πως μπορώ να έχω πρόσβαση στο αυτοκίνητό μου μέσω της εφαρμογής myOpel app;

Απαντ: Η λειτουργία e-Remote Control σας επιτρέπει να διαχειριστείτε την εκκίνηση και τον τερματισμό της φόρτισης, όταν βρίσκεστε μακριά από το αυτοκίνητο. Μπορείτε επίσης να σταματήσετε τη φόρτιση ενεργοποιώντας την αναβολή φόρτισης μέσω της εφαρμογής myOpel app. H φόρτιση θα συνεχιστεί την ώρα που έχετε προγραμματίσει.

Ερωτ: Μπορώ να κάνω χρήση της λειτουργία e-Remote Control από διαφορετικά smartphones;

Απαντ: Ναι, μπορείτε να κάνετε χρήση από πολλές συσκευές smartphones, αρκεί να χρησιμοποιείτε τον ίδιο λογαριασμό και να επαναλάβετε τη διαδικασία ενεργοποίησης όταν συνδέσετε το smartphone και το κλειδί σας μέσω του Bluetooth του αυτοκινήτου σας. Επιπλέον, ο κάτοχος της πρώτης συσκευής που ολοκλήρωσε τη διαδικασία ενεργοποίησης για πρώτη φορά, θα πρέπει να εγκρίνει τη χρήση δεύτερης συσκευής.

Πώς μπορώ να παρακολουθώ το πρόγραμμα συντήρησης μέσω του myOpel;

Το MyOpel προσφέρει ένα ηλεκτρονικό βιβλίο συντήρησης, το οποίο σας βοηθά να ακολουθείτε το συνιστώμενο πρόγραμμα συντήρησης για το όχημά σας χάρη στις πληροφορίες που θα παρέχετε, όπως:

 

η τρέχουσα χιλιομετρική κάλυψη,

η ετήσια μέσηχιλιομετρική κάλυψηκαι το είδος προσωπικής ή επαγγελματικής χρήσης.

Πρέπει να ενημερώνετε οι ίδιοι τη χιλιομετρική σας κάλυψη (εκτός εάν το όχημά σας είναι συνδεδεμένο μέσωbluetooth, στην περίπτωση στην οποία γίνεται αυτόματη ενημέρωση της χιλιομετρικής κάλυψης) και μπορείτε να σημειώνετε τις εργασίες συντήρησης που πρέπει να πραγματοποιούνται για να είστε ενήμεροι.

Επιπλέον, εάνεγγραφείτεστηνυπηρεσίαηλεκτρονικούβιβλίουσυντήρησης ‘Maintenance e-book’, θα επωφελείστεαπότιςαυτόματεςενημερώσειςγια τις εργασίες συντήρησης που πραγματοποιούνται από τους επισκευαστές σας. Και μάλιστα δωρεάν.

Για να εγγραφείτε σε αυτή την υπηρεσία, θα χρειαστεί απλώς να ταυτοποιηθείτε ως ο ιδιοκτήτης του οχήματος:


Εάν μόλις αγοράσατε ένα καινούργιο όχημα, αυτή η υπηρεσία θα σας προσφερθεί  αυτόματα: θα λάβετε ένα email για να εγγραφείτε σε μερικές ημέρες.

Εάνέχετεήδηέναόχημακαιενδιαφέρεστε για την υπηρεσία αυτή,απλάεπισκεφτείτε τονεπισκευαστήσαςγιαναταυτοποιηθείτεωςκάτοχοςτουοχήματος.

Καιστιςδύοπεριπτώσεις, θαλάβετεένα e-mail μεεπεξηγήσειςκαιένασύνδεσμο (link) για την εγγραφή σας. Μην ξεχάσετε  να κάνετε κλικ πάνω σε αυτό για να επωφεληθείτε από το νέο σας ψηφιακό βιβλίο.

Εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή ή τη χρήση αυτής της υπηρεσίαςεπικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τι αφορά η υπηρεσία Remote Control / e-Remote Control

Οι υπηρεσίες Remote Control και e-Remote Control

σας προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία άνεσης, χάρη στις διαφορετικές και αποτελεσματικές λειτουργίες, οι οποίες ξεπερνούν το πεδίο της οδήγησης

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ E-REMOTE CONTROL

Η υπηρεσία e-Remote Control διατίθεται δωρεάν στα νέα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσω της εφαρμογής MyBrand.

VIDEOLINK: https://www.youtube.com/watch?v=S8CjMXITOEo&t=1s

Πληροφορίες κατάστασης

Η αρχική σελίδα εμφανίζει βασικές πληροφορίες που αφορούν στη μπαταρία και συμπεριλαμβάνουν την κατάσταση, τη στάθμη φόρτιση και το εκτιμώμενο εύρος αυτονομίας.

Για την εμφάνιση ενημερωμένων πληροφοριών, απαιτείται ανανέωση της αρχικής σελίδας:

- Σύροντάς από πάνω προς τα κάτω

- Κάνοντας κλικ στο στρογγυλό βέλος, που βρίσκεται επάνω δεξιά στη σελίδα

Οι σωστές πληροφορίες θα πρέπει να εμφανίζονται σε λιγότερο από ένα λεπτό.

Κατά τη φόρτωση των πληροφοριών, η σύνδεση στο διαδίκτυο πρέπει να είναι σταθερή και να μην αλλάζει από WIFI σε δεδομένα κινητής τηλεφωνίας 3G/4G/5G ούτε αντίστροφα. Διαφορετικά, η επικοινωνία θα διακοπεί.

Απομακρυσμένη φόρτιση

Η λειτουργία e-Remote Control σας επιτρέπει να διαχειριστείτε την εκκίνηση και τον τερματισμό της φόρτισης, όταν βρίσκεστε μακριά από το αυτοκίνητο. Μπορείτε επίσης να μεταβείτε από τη λειτουργία άμεσης φόρτισης στη λειτουργία αναβoλής φόρτισης -και το αντίστροφο-. Η λειτουργία αναβολής φόρτισης μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί πατώντας το συγκεκριμένο κουμπί στην θύρα φόρτισης. Αυτόματο μήνυμα σας ενημερώνει όταν η φόρτιση φτάσει στο 100%.

Απομακρυσμένη θέρμανση και ψύξη της καμπίνας

Αυτή η λειτουργία σας επιτρέπει να πετύχετε την ιδανική  θερμοκρασία στην καμπίνα του οχήματός σας, μέσω της θέρμανσης ή μέσω της ψύξης, ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία. Δεν χρειάζεται να διαμορφώσετε μόνοι σας την προετοιμασία, καθώς το e-Remote Control φτάνει πάντα στην άνετη θερμοκρασία των 21°C.

Γενικοί κανόνες λειτουργίας

Η χρήση αυτής της λειτουργίας, όταν το όχημα βρίσκεται στη φόρτιση, δεν επηρεάζει την αυτονομία, αντιθέτως η επίτευξη της ιδανικής θερμοκρασίας στην καμπίνα πριν ξεκινήσετε τη διαδρομή σας, βελτιστοποιεί την αυτονομία.

Όταν θέσετε σε λειτουργία το πρόγραμμα προθέρμανσης, η διαδικασία θέρμανσης ή ψύξης ξεκινάει 45 λεπτά πριν την προγραμματισμένη ώρα, έτσι ώστε να επιτευχθεί μια άνετη θερμοκρασία και συνεχίζει για άλλα 10 λεπτά. Επομένως, αυτό που θα πρέπει να προγραμματίσετε είναι ο χρόνος που έχετε σκοπό να χρησιμοποιήσετε το όχημά σας

Ανάλογα με τον εξοπλισμό του οχήματός σας, μπορείτε επίσης να προγραμματίσετε τη φόρτιση από την οθόνη αφής του συστήματος πλοήγησής σας, μέσω της σελίδας «Φόρτιση», από το μενού «ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ» και να προγραμματίσετε τους χρόνους προετοιμασίας στις «ΕΠΙΛΟΓΕΣ» και στη σελίδα «ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ».

Η λειτουργία προθέρμανσης θα ξεκινήσει μόνο εάν μεσολαβεί διάστημα 45 λεπτών μεταξύ της στιγμής που ορίζετε τον προγραμματισμό και της επιλεγμένης ώρας.

Αφού προγραμματιστεί, η λειτουργία προθέρμανσης αποθηκεύεται στο όχημα και είναι διαθέσιμη ακόμα και σε περιοχές που δεν διαθέτουν τόσο καλό δίκτυο.

Οι πόρτες και/ή το πορτμπαγκάζ πρέπει να είναι κλειδωμένα. Εάν ξεκλειδώσετε το όχημα κατά τη διάρκεια της προθέρμανσης, η λειτουργία θα σταματήσει μετά από 1 λεπτό.

Οι εντολές φόρτισης, όταν ζητούνται κατά τη διάρκεια της λειτουργίας προθέρμανσης, λαμβάνονται υπόψη από το όχημα και εκκινούνται όταν η σταματήσει η προθέρμανση. Λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να εμφανιστεί ένα ενημερωτικό μήνυμα στην εφαρμογή.

Ειδικοί όροι για υβριδικά οχήματα

Η έναρξη της προετοιμασίας του οχήματός σας θα διακόψει τη φόρτιση σε εξέλιξη. Θα συνεχιστεί στο τέλος του προγραμματισμού θερμοκρασίας, υπό την προϋπόθεση ότι το επιτρέπει ο σταθμός φόρτισης. Όταν η στάθμη της μπαταρίας πέσει κάτω από το 20%, αλλά το όχημα δεν είναι φορτισμένο, η λειτουργία προετοιμασίας δεν θα είναι διαθέσιμη.

Ειδικοί όροι για ηλεκτρικά οχήματα

Η λειτουργία γρήγορης φόρτισης μπορεί να λειτουργήσει ταυτόχρονα με τη λειτουργία απομακρυσμένης θέρμανσης ή ψύξης της καμπίνας, χωρίς κάποιον περιορισμό. Ωστόσο, κατά την τακτική φόρτιση, λαμβάνεται υπόψη η εξωτερική θερμοκρασία:

- Μεταξύ 5 και 35°, η προθέρμανση και η φόρτιση μπορούν να λειτουργήσουν ταυτόχρονα

- Πέρα από αυτό το εύρος, η έναρξη ενός προγράμματος προθέρμανσης θα διακόψει προσωρινά τη φόρτιση του οχήματός σας και θα την συνεχίσει όταν ολοκληρωθεί η λειτουργία της προθέρμανσης.

- Όταν η στάθμη της μπαταρίας πέσει κάτω από το 50%, η λειτουργία προθέρμανσης δεν είναι διαθέσιμη.

Remote Control is a paid service available for new internal-combustion-engine, electric and plug-in hybrid vehicles, allowing remote interaction between your smartphone and your vehicle. This service can be used through MyOpel app.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ E-REMOTE CONTROL

Το RemoteControl είναι μια συνδρομητική υπηρεσία, η οποία διατίθεται σε όλα τα νέα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά και επιτρέπει την απομακρυσμένη αλληλεπίδραση μεταξύ του smartphone και του οχήματός σας. Αυτή η υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσω της εφαρμογής MyOpel.

Αφορά σε όλες τις λειτουργίες της υπηρεσίας Remote Control: Μπορείτε να ελέγξετε αν η παραγγελία σας έχει σταλεί, 20 δευτερόλεπτα μετά την αποστολή της, μέσω:

- banner (εάν η εφαρμογή MyOpel είναι ανοιχτή στην αρχική σελίδα)

- ειδοποίησης (εάν η εφαρμογή MyOpelβρίσκεται στο παρασκήνιο ή το smartphone είναι κλειδωμένο)

Κατάσταση κλειδώματος αυτοκινήτου

Αυτή η λειτουργία σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την κατάσταση κλειδώματος του αυτοκινήτου σας. Για να εμφανιστεί η ενημερωμένη κατάσταση στην αρχική σελίδα, απαιτείται ανανέωση:

- Είτε σύροντάς από πάνω προς τα κάτω

- Είτε κάνοντας κλικ στο στρογγυλό βέλος επάνω δεξιά στη σελίδα

Σημείωση: Μόλις ξεκλειδώσει τουλάχιστον μία πόρτα, στην εφαρμογή MyOpelεμφανίζεται η κατάσταση “ξεκλείδωτo”.

Απομακρυσμένο κλείδωμα/ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου σας

Αυτή η λειτουργία σας επιτρέπει να κλειδώνετε/ξεκλειδώνετε εξ’ αποστάσεως τις πόρτες του οχήματός σας, ενώ μέσω της εφαρμογής ενημερώνεστε ότι η εντολή βρίσκεται σε εξέλιξη. Το όχημα κλειδώνεται/ξεκλειδώνεται το αργότερο σε 8 δευτερόλεπτα μετά την εντολή.

Η διαθεσιμότητα των πληροφοριών δεν σχετίζεται με την κατάσταση κλειδώματος του οχήματος, π.χ., η πληροφορία "κλείδωμα" είναι διαθέσιμη ακόμα και όταν το όχημα είναι κλειδωμένο.

Απομακρυσμένος φωτισμός

Αυτή η λειτουργία σας επιτρέπει να ανάβετε εξ αποστάσεως προειδοποιητικά ή πλευρικά φώτα, ανάλογα με τον τύπο του οχήματός σας.

Μέσα σε 8 δευτερόλεπτα μετά την εντολή, η εφαρμογή σας ενημερώνει ότι η εντολή βρίσκεται σε εξέλιξη:

- Αρχικά ότι η εντολή είναι σε εξέλιξη

- Τότε, για 10 δευτερόλεπτα τα φώτα είναι αναμμένα.

Απομακρυσμένο κορνάρισμα

Αυτή η λειτουργία σας επιτρέπει να ενεργοποιείται την κόρνα του αυτοκινήτου σας από απόσταση. Μέσα σε 8 δευτερόλεπτα μετά την εντολή, η εφαρμογή σας ενημερώνει ότι η εντολή βρίσκεται σε εξέλιξη:

- Αρχικά, όταν η εντολή βρίσκεται σε εξέλιξη, μία ειδοποίηση σας συμβουλεύει να διασφαλίσετε τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς της χώρας σας, που αφορούν στη χρήση της κόρνας.

- στη συνέχεια το όχημα κορνάρει για 10 δευτερόλεπτα .

Όταν το όχημα λάβει δεύτερη εντολή για τη χρήση κόρνας, πριν την ολοκλήρωση της προηγούμενης εντολής, τότε θα κορνάρει για δεύτερη φορά με περιορισμένη ένταση (χαμηλότερο επίπεδο ήχου).

Συνδρομή & ενεργοποίηση υπηρεσιών e-Remote Control και Remote Control

Οι απομακρυσμένες υπηρεσίες απαιτούν ασφαλή έλεγχο ταυτότητας, ώστε να αναγνωρίζουν το χρήστη. Για τον σωστό έλεγχο ταυτότητας, ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:

Σημείωση: Σε περίπτωση που ήδη υπάρχει σύμβαση για το συγκεκριμένο όχημα, με άλλο χρήστη, αυτή θα τερματιστεί αυτόματα όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία ενεργοποίησής σας.

• Κατεβάστε την εφαρμογή  MyOpelγια κινητά και δημιουργήστε έναν νέο λογαριασμό

• Εισαγάγετε τον αριθμό πλαισίου (VIN) του αυτοκινήτου σας

• Μεταβείτε στη σελίδα «Όχημα» και μετά στη σελίδα «Σέρβις (Service)».

• Από τη λίστα των διαθέσιμων Υπηρεσιών Συνδεσιμότητας, επιλέξτε την υπηρεσία που επιθυμείτε

• Εγγραφείτε στην υπηρεσία

• Ολοκληρώστε την ενεργοποίηση με 3 βήματα:

* Να ολοκληρωθεί εντός 6 ημερών, διαφορετικά η σύμβαση θα τερματιστεί αυτόματα

• Καταχωρίστε τον αριθμό τηλεφώνου σας

• Καταχωρίστε το smartphone σας χρησιμοποιώντας έναν κωδικό ασφαλείας ή/και Face ID/Touch ID

- Face ID, για iPhone 9 και πάνω

- Touch ID, για iPhone 7 ή 8 ή συσκευή Android

• Μεταβείτε στο όχημά σας με το smartphone και το κλειδί σας:

  1. Ξεκινήστε το όχημά σας,
  2. Προχωρήστε στη σύνδεση Bluetooth μεταξύ του οχήματος και του smartphone σας,
  3. Ακολουθήστε τα βήματα για την αναγνώριση του κλειδιού

* Εάν είναι απαραίτητο, οι ενημερώσεις που αφορούν στο όχημα θα εμφανίζονται στην εφαρμογή και θα εγκατασταθούν στις επόμενες διαδρομές – διάρκειας τουλάχιστον 15 λεπτών ή περισσότερο -. Μόλις ολοκληρωθεί η ενημέρωση του οχήματος, θα είστε σε θέση  να απολαύσετε τις απομακρυσμένες υπηρεσίες (Remote ControlServices).

Σημείωση: Ανανεώνετε τακτικά την αρχική σελίδα της εφαρμογής κατά τη διάρκεια της διαδικασίας εγγραφής και ενεργοποίησης σύροντας την οθόνη σας από πάνω προς τα κάτω.

* Εάν είναι απαραίτητο, οι ενημερώσεις που αφορούν στο όχημα θα εμφανίζονται στην εφαρμογή και θα εγκατασταθούν στις επόμενες διαδρομές – διάρκειας τουλάχιστον 15 λεπτών ή περισσότερο -. Μόλις ολοκληρωθεί η ενημέρωση του οχήματος, θα είστε σε θέση  να απολαύσετε τις απομακρυσμένες υπηρεσίες (Remote ControlServices).

Σημείωση: Ανανεώνετε τακτικά την αρχική σελίδα της εφαρμογής κατά τη διάρκεια της διαδικασίας εγγραφής και ενεργοποίησης σύροντας την οθόνη σας από πάνω προς τα κάτω.

Χρήση υπηρεσιών e-Remote Control και Remote Control: Πρακτικά βήματα

Για να μπορέσετε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις υπηρεσίες e-Remote Control και Remote Control, ακολουθήστε τα παρακάτω πρακτικά βήματα:

• Βεβαιωθείτε ότι έχετε ολοκληρώσει τις διαδικασίες συνδρομής και ενεργοποίησης

• Βεβαιωθείτε ότι βρίσκεστε σε περιοχή με πλήρη κάλυψη δικτύου

• Βεβαιωθείτε ότι κάθε 7 ημέρες κάνετε ένα τουλάχιστον ταξίδι διάρκειας μεγαλύτερης των 15 λεπτών

• Ελέγξτε ότι η επιλογή “ Privatemode” (Ιδιωτική Λειτουργία) του οχήματός σας είναι απενεργοποιημένη εδώ => Σύνδεσμος Πώς να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε την κοινή χρήση δεδομένων και τη θέση οχήματος; (Σύνδεσμος στην ερώτηση 2.2. Πώς να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε την κοινή χρήση δεδομένων και τη θέση  οχήματος)

• Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στις υπηρεσίες e-Remote Control και Remote Control από διαφορετικά smartphones, αρκεί να συνδεθείτε με το λογαριασμό σας. Η εφαρμογή θα σας καθοδηγήσει στην εγγραφή του smartphone με βήματα επικύρωσης.

Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες εδώ => Σύνδεσμος στην ερώτηση Τι είναι το RLEVRACCESS

Σε περίπτωση που συνεχίζετε να αντιμετωπίζετε δυσκολίες, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και συμπληρώστε τη διαθέσιμη φόρμα της εφαρμογής MyOpel. Θα σας ζητηθεί να υποβάλετε τα αρχεία καταγραφής για ανάλυση.